ליצמן: לפיד וגרמן ממחזרים את ההחלטות הקודמות במשרד הבריאות

    שלמה בן יוסף No Comments on ליצמן: לפיד וגרמן ממחזרים את ההחלטות הקודמות במשרד הבריאות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב ליצמן, מי שכיהן בתפקיד סגן שר הבריאות, תקף בחריפות את הודעות שר האוצר יאיר לפיד ושרת הבריאות גרמן, מ'יש עתיד', על תקצוב בתי חולים בצפון וחלוקת מכשירי MRI בבתי"ח בפריפריה, ואמר כי מדובר במיחזור החלטות קודמות שהתקבלו על ידו בעבר, תוך מצג שווא לציבור והפרכת סיסמאות נבובות.

    הרב ליצמן התייחס למסיבת עיתונאים משותפת שכינסו לפיד וגרמן בבי"ח זיו בצפת שם הודיעו על "תוספת תקציבית של 570 מיליון ש"ח לחיזוק מערכת הבריאות" ואמר כי מי שקצת זוכר ויודע לעקוב אחר הפרטים, מגלה מיד כי מדובר באחיזת עיניים וכי כל הבשורות החגיגיות על תוספות תקציב והפניית משאבים הינן ללא כל חידוש או בשורה. הכל סעיפים והחלטות שכבר נעשו בעבר הלא רחוק וחלקם הגדול אף בוצעו בפועל מזמן. "תרבות הפרכת סיסמאות שקריות מעידה על שיטת העבודה של הממשלה הזאת ועל אופן פעילותו של השר לפיד" אמר ליצמן.

    על ה'בשורות' שבפי לפיד וגרמן לתקשורת נמנים בין היתר נושאים שכבר בוצעו בידי הרב ליצמן בעת כהונתו בתפקיד במשרד הבריאות, כגון: רכש מכשירי MRI בבתי חולים פריפריאליים – שכבר בוצע במלואו בעבר. הקמת מאיץ קווי בבי"ח זיו בצפת, חיזוק מרכזים לרפואה דחופה, חיזוק פיננסי של קופות החולים , ותקצוב מבחני תמיכה עבור טיפולי שיניים, כל אלו ועוד, מדובר בדברים שנעשו בתקופת ליצמן במשרד הבריאות, אך כל עובדות אלו אינן מונעות, מהצמד לפיד-גרמן, להתהדר בנוצות לא להם ולבשר לאזרחים על חיזוק מערכת הבריאות.



    0 תגובות